Aidiladha Saya



#Aku cari Lelaki bukannya Jantan ;)



Hari ni tak pegi sekolah lagi, Aku cakap kat ibu and ayah nak pegi then bila ibu kejut jee terus rasa malas dengan baju sekolah tak gosok dengan co'are cakap dia tak dapat pi sekolah hari ni
*aku takut duk sorang-2 kat kelas tanpa co'are nanti :>
Okay faham co'are tengah busy dgn preparation wedding kakak dia
Esok aku tak boleh janji lagi dgn co'are boleh datang ke tak
Ayah aku suka kacau plan aku, Fuhh
Hari tuu masa tunang akak co'are aku tak boleh pi sebab ayah aku
Nak pegi openg house ustaz pon tak jadi jugak sbb plan ayah aku
Yang nii taktau laa teman boleh ke idok nak pegi :'<

Petang ni ayah nak bawak pegi Kem Pengawas sekolah dia kat Manong
Balik esok and ayah tak janji boleh balik pagi ke petang
Oh gosh, aku teringin gila nak pi wedding kakak co'are
#kesian kat co'are harap aku datang dari hari tuu lagi
Co'are, aku tak boleh promise lagi dengan hang. Maaf wee

Eh, boleh lagi kan rasanya kalau nak story pasal Raya Korban
Huh, tak kira ! Nak story jugak-jugak, Hee
Hari raya korban hari tuu best balik kampung *mmg 1st time rasa seronok time raya korban
Maybe sbb ramai balik and rumah atok meriah kemain lagi kannn
Malam raya kitorang buat BBQ. Biasanya, bakar lemang tapi kitorang saja ikut style sendiri


Oh pleshh jangan tanya siapa yang kepala berkilat tuu ;)
Malam raya tuu bukan kitorang makan tapi semua Mencekik tahap extreme !
Ahahaha, ayam kerang ikan + air asam pedas
Adik sedara berlunggok, semua dok hingaq makan sambil tengok TV
Dan alhamdulillah, pagi raya aku yang sangat sempurna bila dapat mandi sunat hari raya, pakai baju raya, pegi solat hari raya dan pegi ziarah kubur tokwan , Sob3
Tapi tak pegi tengok Korban haiwan pun sebab aku tak sampai hati ;)
Petang pulak baru kami bakar lemang, That's because my father handal membakar lemang !
Ohh, tak dapat dinafikan sebab lemang beliau sangat sodapp


Origanally made in Sabak Bernam #itu budak baju merah is Orang Kuat ayah
Dari pagi raya sampai lah malam tak berhenti mengunyah. Ada ja benda ibu and mak2 sedara aku masak
Kebetulan Maksu aku mmg terrar bab2 masak nii
Memang itu menaikkan kalori dan juga kolestrol dalam badan secara mendadak, Pheww


Esok pulak pagi2 dah balik Taiping sebab ayah aku ada kursus kat Ipoh *busy like PM
Otw tuu ayah ajak berjimba(photoshoot) kat sawah padi
Memang selama kitorang ulang alik dari Sabak ke Taiping asyik tahan nafsu je nak tangkap gambar dekat sawah padi tuu. Sebab it's so beautiful !


Itu atok hot saya *suka belagak gaya Lee Min Ho, Phuii


Ini pulak pengarang jantung hati saya *ibu pakai jubah likes Datin and ayah Dato'
Hui, banyak lagi gambar kat sawah padi ni tapi still tersemat kat Handphone baru ibu tuu
Percaya lah gambar-gambar kitorang semua non-edit sebab Camera handphone ibu power
Hee, aku terlupa bawak balik baju kurung time nii sebab tu pakai T-shirt #k nipu


Balik rumah terus marathon baca novel banyak-banyak
Hee, k itu jee. Maaf story aku lambat, korang semua dah story aku baru nak menaip -,-
Lovechuu, Kbai ^___^